Ha már mindent beállítottál, akkor elég sok mindent fogsz látni a bal oldali menü oszlopban.
Ez lehet akár túl sok is.
Ilyenkor fog segíteni nekünk a kedvencek (favorites) funkció. Ennek a segítségével projekteket és címkéket (labels) tud kiemelni a többi közül és a menü felső részébe fixálni. Így a gyakran használt, vagy szuper fontos dolgok mindig szem előtt lesznek.
GTD-s példa:
Ezt a funkciót használom én is a különböző kontextusokhoz, hogy azok legyenek nekem mindig elől, mert én a szerint dolgozom, hogy mire van lehetőségem – és nem projekt alapon. Így nekem a kedvencek lista a korábbi leckében látott címke lista: számítógép, iroda, telefon, stb. Ezzel a megoldással, ha épp telefonálnom kell / szeretnék, akkor egy pillanat alatt ott is van előttem mindenki, akit fel kellene hívnom és már ki is tudom választani, hogy ki legyen az, akit elsőnek hívok.
Ez a GTD egyik legnagyobb előnye: nem gyorsabban fogsz dolgozni, mert a sebesség véges, hanem hetékonyabban és az egyes feladatok közti fölösleges időveszteséget (keresgélést, gondolkodást) rövidíti le és nyer időt nekünk.