Hatékony hanganyag!
Hallgass bele
Írva is, amiről beszéltünk
Miről fog szólni ez az epizód?
Hogyan és miért kell MA foglalkozni már az AI témával?
Az AI, vagyis a mesterséges intelligencia, nem csupán egy eszköz a kezünkben, ahogy azt korábban gondoltuk.
Valójában sokkal több annál: egy új, intelligens kolléga a csapatunkban, aki képes segíteni és támogatni minket számos területen, ahol szükségünk van az ő egyedi képességeire és tudására.
Ebben a lebilincselő podcast epizódban mélyrehatóan körüljártuk ezt a témát egy igazi szakértő, Németh Gábor társaságában. Gábor nem csak digital coach, hanem az Amazing AI alapítója is, így első kézből származó tapasztalatokkal és átfogó ismeretekkel rendelkezik az AI világáról.
A beszélgetés során feltártuk, hogyan változtatja meg az AI a munkavégzés módját különböző iparágakban. Megvitattuk, milyen előnyöket nyújthat ez az új “kolléga” a kreativitás, az adatelemzés és a problémamegoldás terén.
Ugyanakkor nem kerültük el az AI használatával kapcsolatos etikai kérdéseket és potenciális kihívásokat sem. Gábor megosztotta velünk gondolatait arról, hogyan készülhetünk fel erre az új era-ra, és hogyan maximalizálhatjuk az AI nyújtotta lehetőségeket anélkül, hogy elveszítenénk emberi értékeinket és kreativitásunkat.
A podcast során gyakorlati tanácsokat is kaptunk arra vonatkozóan, hogyan kezdjük el integrálni az AI-t mindennapi munkánkba és hogyan alakítsunk ki hatékony együttműködést ezzel az új “kollégával”.
Ez az epizód nemcsak informatív, de inspiráló is volt, hiszen rávilágított arra, hogy az AI-val való együttműködés nem a jövő zenéje, hanem már a jelen valósága, ami hatalmas lehetőségeket rejt magában mindannyiunk számára.
Témák, amiket például érintettünk:
Hogyan tudod növelni a hatékonyságodat az AI segítségével?
Ezzel nagyon sokat foglalkozunk napi szinten, mégis minden nap lehet úja dolgokra bukkanni és új fejlesztéseket, megoldásokat találni.
Ehhez hívtuk segítségül az egyik legprofibb hazai tanácsadót, Gábor Németh !
Kell tanulni a promtolást?
Hogyan és milyen feladatokhoz érdemes bevonni az AI-t?
Mi az, amit egységesen rosszul értelemzünk, amikor belevágunk az AI használatába?
Erről mind és még tényleg rengeteg másról is beszéltünk ebben az epizódban Gáborral!
Hatékony videó!
inkább néznéd is?
Ne maradj le a friss hírekről
Legyél ott a felvételeken is akár
Szeretnél online lenni a podcast felvételeken?
A Project Blue Masterclass tagjainak lehetősége van arra is, hogy ott legyenek velünk a felvételeken online.
Kérdezhettek az adás tartalmával kapcsolatban, a felvétel után együtt ki tudjuk beszélni, hogy mit gondoltok a témáról.
Sőt, akár vendégként egy-egy epizódban vendégül is láthatunk majd, ha olyan témád van, amiből hasznos epizód készülhet.
Ha érdekel a Project Blue Masterclass, akkor erre vedd az irányt:
További podcast postok
További podcast epizódok
![Nem az AI hibázott, hanem én! [Podcast] 9 yt 2](https://hatekonyleszek.hu/wp-content/uploads/2025/10/yt-2-300x169.jpg)
A személyes márkád hazugság? Kőszegi András, márkatanácsadó [Podcast]
Amikor márkaépítésről beszélünk, gyakran csak a stratégiákra, a logókra és a kampányokra fókuszálunk. De mi van akkor, ha a legfontosabb lecke nem egy tankönyvből, hanem egy fájdalmas kudarc történetéből származik? Ebben az epizódban Kőszegi András márkaépítési szakértővel olyan beszélgetést folytattunk, ami túlmutat a szokványos szakmai tanácsokon.
![Nem az AI hibázott, hanem én! [Podcast] 10 HLP YouTube V2](https://hatekonyleszek.hu/wp-content/uploads/2025/09/HLP-YouTube-V2-300x169.jpg)
Jót vagy jól? Ne égesd ki a teljes csapatod! – Zsikla Gábor, Jókenyér [Podcast]
Hatékony hanganyag! Hallgass bele Iratkozz fel: Írva is, amiről beszéltünk Miről fog szólni ez az epizód? Hogyan építhetsz hatékonyan céges csapatot? Mi a különbség a
![Nem az AI hibázott, hanem én! [Podcast] 11 5](https://hatekonyleszek.hu/wp-content/uploads/2025/08/5-300x169.jpg)
Bonyhádi Gábor, Billingo CMO: Miért bukik el a legtöbb cég? A pénzügyi tervtől a vállalati kultúráig [Podcast]
Hogyan lehet egy jó ötletből olyan céget építeni, ami nemcsak túléli az első néhány kritikus évet, hanem hosszú távon is értéket teremt és növekedni képes? És ami a legfontosabb: hogyan tehetjük mindezt anélkül, hogy vezetőként feláldoznánk a mentális egészségünket és a magánéletünket a siker oltárán?